لوگو معمولا به یک طرح گرافیکی گفته می شود که می‌تواند به صورت علامت، نوشته و یا ترکیبی از این‌ها طراحی شود.

این طرح گرافیکی به وسیله شرکت‌ها و کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به همین علت گروه ما همواره لوگو را به نوعی همان وترین مغازه شما می داند.

یک لوگو به واسطه خلاقیت موجود در طراحی آن، منحصر به فرد بودن و ساده بودن در ذهن حک شده و ماندگاری بیشتری نسبت به نام برند در ذهن مخاطب خواهد داشت .

ویژگی های یک لوگو خوب

 

سادگی لوگو

سادگی یک لوگو باعث این می شود که لوگو به خوبی قابل شناسایی باشد و در حافظه باقی بماند. همین سادگی و خلوتی لوگو باعث می شود تا لوگو خاص بودن خود را بر اثر شلوغی بیش از حد از دست ندهد.

به یاد ماندنی بودن لوگو

برای مثال شما زمانی که یک حرف M خمیده و قرمز رنگ را می بینید ناخودآگاه یاد مک دونالد می افتید. به یاد ماندنی بودن لوگو دقیقا همین است و بیشترین چیزی یک لوگو را به یاد ماندنی می کند، سادگی و خاص بودن آن است

محدود به زمان خاصی نباشد

یک لوگو باید همانطوری که برای زمان حال مناسب است برای هر زمان دیگری حتی ۱۰ سال بعد هم مناسب باشد

انعطاف پذیر باشد

از لوگوی مناسب باید در بتوان در جاها و نرم افزار های مختلفی استفاده کرد. به همین خاطر لوگو باید به نحوی طراحی شده باشد که با انتقال آن بــه سایر نرم افزار ها کیفیتش را از دست ندهد

مناسب باشد

برای مثال شاید لوگویی با رنگ های فراوان و شاد برای یک مهد کودک مناسب باشد اما همین لوگو برای یک دانشکده مناسب نیست. به عبارتی شکل، فونت و رنگ بندی هر لوگو باید مناسب شغل و فعالیتی باشد که آن را معرفی میخواهد بکند

اگر تمایل دارید تا طراحی لوگو را آموزش ببینید میتوانید آموزش صفر تا صد طراحی لوگو را مشاهده کنید
LOGO-STEP
برای سفارش علاوه بر پرداخت از طریق سایت میتوانید از طریق شماره تماس درج شده در بالای سایت با ما ارتباط برقرار کنید. پاسخگو شما در هر ساعتی خواهیم بود!

طراحی لوگوی اقتصادی

۳۵۰ هزار تومان

لوگوی ساده، شیک و ارزان

مدت زمان آماده شدن ۱ الی ۲ روز

اصلاحات قابل انجام توسط مشتری

رنگ بندی لوگو
فونت لوگو

طراحی لوگوی حرفه ای

۱ میلیون تومان

ارائه ۳ طرح اولیه به همراه اصلاحیه

مدت زمان آماده شدن ۲ الی ۳ روز

اصلاحات قابل انجام توسط مشتــری

رنگ بندی لوگو
فونت لوگو