پوستر ها زمان زیادی است که در بین ما حضور دارند و همچنان نقش بزرگی در اطلاع رسانی درباره روداد ها ایفا می کنند به صورتی که حتی پس از گسترش فعالیت شرکت ها در فضای مجازی باز هم پوستر های هر رویدادی به صورت اینترنتی هم منتشر می شود
بیایید قبل از اینکه به ویژگی های پوستر ها بپردازیم کمی از تاریخچه آن ها مطلع شویم
شروع داستان پوستر ها از قرن نوزدهم است اما در واقع در قرن بیستم بود که پوستر به رسانهای شناخته شده و موفق تبدیل شدند ( به ویژه در شهر پاریس).
رنگهای شاد و زنده پوستر، برای عامه مردم جذاب و دوست داشتنی بودند و گاهی شبانه پوسترها را از دیوارها برمیداشتند و در خانه خودشان نصب یا نگهداری میکردند.
ویژگی های یک پوستر، تراکت و بنر تبلیغاتی خوب
مهم ترین هدف هر پوستری جلب نظر بیننده آن پوستر است.برای جلب نظر کردن افراد راه های زیادی وجود دارد که به شرح زیر است:
رنگ های شاد و تند:
گاهی اوقات استفاده از رنگ های شاد و تند باعث می شود تا مخاظب از فاصله دور هم توجهش به آ پوستر جلب شود همانگونه که توجه افراد به یک ماشین زرد رنگ در خیابان بسیار بیشتر از توجه آن ها به یک ماشین سفید رنگ است.
طرح های گرافیکی چشم نواز:
در همه مواقع مناسب نیست که از رنگ های تند و شاد بهره ببریم برای مثال در رویداد های علمی برای همین در این مواقع بهتر است تا از طرح های زیبایی استفاده کنیم که در نگاه اول توجه فرد به آن طرح جلب شده و بخواهد که بیشتر با اطلاعات داخل پوستر آشنا شود
برای سفارش علاوه بر پرداخت از طریق سایت میتوانید از طریق شماره تماس درج شده در بالای سایت با ما ارتباط برقرار کنید. پاسخگو شما در هر ساعتی خواهیم بود!